Grafikon 1

U prvih 6 mjeseci 2022. godine unutar Meridiane Slavonice ostvareno je 802 dolazaka, odnosno 86,1 posto u odnosu na prvih 6 mjeseci 2019. godine, no kad je riječ o noćenjima, apsolutno je vidljiv uzlazni trend te je rekordna, predpandemijska 2019. godina oborena – barem što se tiče prve polovice. Tako je na području Meridiane Slavonice ove godine ostvareno 1.986 noćenja, odnosno 52,2 posto više u odnosu na rekordnu 2019. godinu.

Kad se gledaju dolasci i noćenja prvih šest mjeseci 2021. godine, jasno je kako je prisutan ponovni uzlazni trend i s dolascima i s noćenjima. Tako je ove godine broj dolazaka povećan za 49,6 posto, a postotak noćenja za čak 87,9 posto više u usporedbi s prvih šest mjeseci prethodne godine, odnosno broj noćenja se gotovo udvostručio u odnosu na promatrani period prošle godine.

Struktura gostiju se u prvoj polovici ove godine u odnosu na 2019. promijenila – DOMAĆI GOSTI su prepoznali kvalitetu kontinentalnog turizma te je tako postotak dolazaka od ukupnog udjela u 2019. godini s 32,76 posto porastao na 54,99 posto. Od stranih gostiju pri dolascima u prvoj polovici 2022. godine i dalje dominiraju bugarski turisti (10,97 posto), njemački turisti (9,10 posto) i slovenski turisti (3,37 posto).

Kad je riječ o noćenjima, također se vidi povećanje postotka domaćih gostiju u odnosu na 2019. godinu kad je iznosio 41,61 posto, a ove godine taj postotak je porastao na 48,54 posto. Najviše noćenja stranih gostiju odlazi na njemačke turiste – 14,35 posto, bugarske turiste – 8,71 posto te slovenske turiste s ostvarenih 4,38 posto noćenja.

Prosječno trajanje boravka turista na području Meridiane Slavonice iznosi 2,48 dana.

Grafikon 2
Grafikon 3

Iz prethodno prikazanih grafikona dolazaka po mjesecima, moguće je uvidjeti ono što je gore konstatirano – 2022. godina je nešto slabija s dolascima , a samo u veljači i ožujku ostvarila je veći broj. S druge strane, povećanje broja noćenja je vidljivo u drugom grafikonu, gdje je samo siječanj 2019. godine ostvario bolje rezultate nego u 2022. godini.

Skip to content